joi, 21 martie 2013

Automumie

 După cum probabil știți, se pare că ungurii se revoltă dacă îndrăznești să vorbești româna în România. Cazul Sabinei îl cunoașteți deja. Așadar, o elevă româncă ce a îndrăznit să vorbească româna în România, să poarte simbolurile țării în care s-a născut, este amenințată cu moartea și are probleme cu niște profesorași de 3 lei care au tupeul să creadă că doar pentru că i-a fătat mamele lor acolo, ăla e pământul lor. Nu sunt rasist, nici patriot, dar am un mic mesaj pentru toate minoritățile...fie că ești țigan, ungur, evreu, gay sau ce oi mai fi, trăiești în țara asta, te supui în morții tăi regulilor țării. Mi se rupe mie că tradiția voastră spune altceva. Dacă tradiția voastră contravine legilor în vigoare ale țării, la pușcărie cu voi toți. Și pentru că tot vă doriți autonomie, v-o ofer. În Pacific e suficient loc pentru toți. Acum dacă știți să înotați sau nu, nu e treaba mea. Și dacă se simte vreo minoritate jignită, să lase în dracu' scandalul din taste și să mă abordeze pe stradă să îmi spună că are o problemă cu ce am scris. Nu mă supăr. Până și Anonymus al vostru vă contrazice, nici proprii istorici nu vă susțin teoriile, dacă aveți pretenția să vă ia cineva în serios scălămbăiala asta tembelă și mediocră, e clar că aveți fantezii prea mari pentru o cultură atât de limitată. Îmi asum tot ceea ce spun, ba mai mult, Mureș, Harghita și Covasna au fost, sunt și vor fi teritorii românești, așa le-am considerat, așa le consider, așa le voi considera. Orice comentariu în orice altă limbă decât cea română, vor fi șterse.
 Și acum să vină amenințările. Le aștept cu mare drag. Dar rugămintea mea este să le și puneți în practică. Nu de alta, dar vă faceți comunitatea de râs dacă doar promiteți și nu aveți curajul de a respecta promisiunile.

14 comentarii:

  1. Cred că e o chestie aproximativ reciprocă între români şi unguri. Nici ei nu ne plac, dar nici noi nu îi iubim prea tare şi nimeni nu face eforturi în acest sens. E urâtă purtarea şcolii faţă de Sabina şi probabil că şi eu aş purtat tricolorul pe cap dacă aş fi fost în locul ei. E remarcabil gestul, chiar dacă mai adaugă nişte ură de ambele părţi. Cu toate acestea, nu putem generaliza. Nu toţi ungurii sunt răi şi cu siguranţă nu toţi urăsc simbolurile româneşti. Şi cred ca purtarea celor de la şcoala Sabinei nu este de natură etnică, ci mai degrabă din lipsă de ocupaţie. Când nu ai ce face, te concentrezi spre a-i face altuia zilele nefericite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am nimic cu niciun ungur, cu niciun țigan, cu niciun gay, cu nicio minoritate. Dar am o problemă cu oricine se vrea mai special. Drepturi egale, obligații egale. Când încalcă legea bunului simț, nu mă interesează etnia ca să îl discriminez.

      Ștergere
  2. Ei bine eu nu am inteles niciodata un lucru.Daca ungurii sunt atat de deranjati de faptul ca locuiesc o tara care,culmea,nu vrea sa le vorbeasca limba,nu vrea sa le accepte suprematia,de ce nu isi fac frumos bagajelul si nu se duc in a lor proprie tara?Asta a fost mereu dilema mea.Nu am nimic cu ei,nu sufar patriotism acut,dar pur si simplu nu le pot intelege pretentiile...o fi creierul meu de roman de vina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AMIN! Ai pus problema extraordinar! Asta ar trebui întrebați toți reprezentanții lor care se perindă pe la T.V.

      Ștergere
  3. Bravo!!! ai spus-o foarte bine. Si eu ma intreb de ce dracu' nu se duc ungurii la ei in tara daca nu le convine aici ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nimeni nu știe. Singurele variante de răspuns pe care le am în minte sunt fie datorită unei prostii, fie unei nesimțiri uriașe.

      Ștergere
  4. M-am enervat atat de tare cand am auzit ce-a patit saraca fata ca-mi venea sa sparg pc-ul.zau.ma enerveaza la culme lucruri ca asta.retarzii aia au venit dupa noi in Transilvania si erau niste barbari cand sau asezat in Panonia.nici macar nu auzisera de crestinism.I-as expulza in Congo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta a spus până și Anonymus, istoricul lor. Dar sunt atât de nesimțiți încât își contrazic istoria.

      Ștergere
  5. Vina trebuie sa o dam tot asupra romanilor pentru ca am ales acest guvern de cacat care nu face nimic pentru tara noastra...se uita doar la buzunarul in care le intra banii dar nu ii intereseaza de valorile si morala tarii noastre....nu era oare mai bine cand era Ceausescu? cand interzicea aproape orice? nu aveai voie nici macar o prostie sa zici...dar astea sunt consecintele asa zisei "libertatea de a te exprima"...asa au ajuns si ungurii sa faca....sa se exprime liber...nu am nimic cu ei, Doamne fereste, dar ar trebui sa se gandeasca ca gresesc imens.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Celor din guvern, indiferent de orientarea politică, le pasă doar că ungurii sunt potențiali votanți. O mână de șobolani ce suferă de retard de gradul I cei din guvern, cel puțin asta rezultă din atitudinea lor față de problema ungurilor.

      Ștergere
  6. Spun doar atat:
    "Unguri,tarani sau copii roboti,
    Plecati in p**a mea de-aici cu toti,
    Ne sugrumati cu autonomia voastra,
    Dati-va-n p**a mea de rasa proasta". (Pacifist de Romania)

    Daca tu spui ca nu ai nimic cu ei, eu o spun ca am. Cum spunea 'Nimeni Altu' in melodia "Fii ai bravilor soldati", Romania este a noastra, nu a lor. Si ne bagam ceva in cei care doresc autonomie in Romania. Sunt bineveniti doar cei care se simt bine vorbind limba romana si atat.
    Eu nu am nimic special cu ungurii, japonezii, americanii atata timp cat nu fac galagie. Cu cei care fac galagie sunt rasist. Pardon, nu sunt... fiindca ii urasc pe toti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți împărtășesc ideile 100%, dar de dragul ''corectitudinii democratice'', am ales cea mai prietenoasă modalitate de a prezenta problema, să nu se trezească vreun minoritar să mă acuze de rasism. Dar da, asta cred și eu, nu ești capabil să te adaptezi în sistemul unui stat, marș afară din el.

      Ștergere
  7. Da eu nu stiu in primul rand de ce atata: "woooow! a purtat tricolorul pe post de bentita..."?? Ce-s cu reactiile astea? Parca englezii sau americanii nu au tot felul de haine, chiar, pe care le poarta peste tot si in orice anotimp imprimate cu steagurile lor, personalizate si facute in toate felurile. Na, asa a purtat si o fata o panglica cu steagul Romaniei, mare chestie!
    Iar faza cu ungurii e clar ca-i aiurea rau de tot.. pe mine, traind in TImisoara, oras unde ungurii si sarbii sunt peste tot si au teatre si licee, ma enerveaza faptul ca dau impresia ca se simt ca la ei in tara. Iar in maramures si prin alte zone, se mai si uita urat la tine si nu te servesc la fel de politicos la restaurant daca le vorbesti romaneste! Asta e fapt ce am patit-o!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost prin Brașov, Mureș, Reghin, Harghita, Covasna, chiar Bistrița...același tratament. O aroganță cumplită, te priveau de parcă ți-ar face o favoare că îți permit să le respiri aerul.
      Cât despre partea cu tricolorul, sunt liber să îmi port insemnele țării oricând doresc, sub orice formă. Ba chiar aș lansa o modă, ''Patriot SWAG'', să se poarte eșarfe cu tricolorul. Nu văd nimic ciudat în asta.

      Ștergere