miercuri, 20 iunie 2012

Dumnezeu să te ierte prietene!

Un tinar a murit la Bazinul Olimpic de Inot din Bacau
''O balaceala pe seara la Bazinul Olimpic de Inot din municipiul Bacau s-a incheiat tragic pentru un tinar in virsta de 20 ani. Silviu M., din Bacau, s-a dus luni seara la bazin sa faca o baie impreuna cu doi prieteni. Pentru ca cei trei tineri s-au aventurat intr-o zona periculoasa, unul dintre instructori i-a alungat din zona trambulinelor. Unul din martorii oculari isi aminteste ca cei trei au venit spre seara si s-au dus la bazinul de 5 metri. “Eram aseara la bazin si l-am vazut pe un instructor ca i-a dat afara pe cei trei prieteni. Doi au plecat spre sauna, iar al treilea nu a mai iesit. Lumea s-a agitat, l-au cautat aproximativ jumatate de ora si l-au gasit pe fundul bazinului. L-a scos instructorul din apa si au inceput sa-i faca manevrele de resuscitare. Pe la 20.30, medicul de pe ambulanta a constatat decesul”, spune Marius Timpu. Acesta precizeaza ca luni seara a fost mai multa lume ca de obicei la Bazinul Olimpic de Inot, insa, nimeni nu a vazut cind tinarul teribilist a intrat in apa. Cel mai probabil, acesta a murit la contactul cu apa si asa a juns pe fundul bazinului. Odata cu apelul de urgenta facut prin 112, la fata locului au ajuns politistii si o ambulanta. “Echipajul de pe ambulanta a continuat manevrele de resuscitare pret de 40 minute, insa, fara succes. Trupul neinsufletit al tinarului a fost transportat la morga in vederea efectuarii necropsiei si stabilirii cu exactitate a cauzelor mortii”, a spus inspectorul Narcisa Butnaru, purtator de cuvint la Inspectoratul de Politie Judetean (IPJ) Bacau. Cercetarile continua.''

SURSA


Ai fost o persoană minunată, un amic deosebit. Timp de 5 ani, din clasa a II-a până într-a VII-a mi-ai fost coleg, dar până în ultima clipă mi-ai rămas amic. Ultima oară am vorbit astă vară. Ai terminat mai repede școala și ai venit pe la liceul meu. Am venit împreună acasă și am vorbit o grămadă în fața scării mele. De atunci nu ne-am mai întâlnit. M-ai căutat la câteva săptămâni, dar eu eram plecat din oraș. Până astăzi nu am mai auzit de tine. Astăzi am auzit că ai plecat dintre noi. Nu meritai asta. Aveai dreptul să trăiești la fel de mult ca oricare dintre noi. Dar soarta e ironică și lipsită de milă. Acum ești într-un loc unde se spune că nu mai există suferință. Sper ca într-o bună zi să ne reîntâlnim. Adio prietene!
DUMNEZEU SĂ TE ODIHNEASCĂ SILVIULE!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu