luni, 27 ianuarie 2014

Schimbări

 E frumos să ții un jurnal personal secret. În care chiar să fii 100% sincer cu tine, sau mă rog, 100% e greu, 95% sincer cu tine. Peste un timp, te va ajuta să vezi mult mai limpede când privești în urma ta. Asta am făcut și eu.  Am lipsit de aici, de pe blog. Și poate voi mai lipsi, nu știu. Ideea e că nu știu...sau știu, dar refuz să meditez asupra subiectului...m-am schimbat. Nu doar eu, ci și credințele și sentimentele mele. Cine ar fi crezut că nu doar decorul se schimbă, ci și trăirile actorului? Sunt altul, alt personaj, în alt decor...și uneori cred că și într-o altă piesă. Nu credeam că ceea ce odată era Olimpul meu, va ajunge un sătuc gri și prăfuit.
 Nu credeam că cei pe care îi credeam zeii care îmi populau mitologia, vor ajunge acum să îi privesc ca pe niște actorași amatori, mediocri, care joacă fals și robotic un rol doar de dragul unui scenariu.
 Încep să fiu în antiteză cu blogul meu. PROPRIANALIZĂ. L-am creat din dorința de a mă cunoaște mai bine. Și cred că exact asta m-a împiedicat să mă găsesc, faptul că m-am căutat prea mult. Încerc să nu mai gândesc, ci să trăiesc. M-am schimbat mult. Poate o să mă mai schimb. Am pierdut oameni. Am cunoscut alții. Unii care erau totul au ajuns doar personaje de decor. Alții au ajuns peste noapte personaje principale în piesa asta de teatru a vieții mele. Mulți au rămas cu un gust amar după ce m-au cunoscut, alții poate nici nu realizează că nu mai sunt acolo, alții chiar se bucură că m-au cunoscut. Totul a fost. Multe sunt și probabil altele vor mai fi. Eu nu vreau să planifi, vreau să trăiesc totul cum cred eu că e mai bine, mai frumos. Nimic nu poate fi prea rău, o să am mereu șansa să o iau de la capăt. Nu cred că e optimism, ci realism. Am un pix și multe foi cu care scriu scenariul vieții mele și pe al altora care fac parte din viața mea. Da, poate am scos pe mulți din scenariu. Pentru că sunt altul. Dar totuși, sunt eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu