luni, 16 decembrie 2013

Respectele mele!

 După foarte mult timp în care am înjurat, criticat și ironizat (pe bună dreptate, zic eu) presa și muzica de protest din România, iată că în această seară, în care organismul îmi e îmbibat de viruși de la o nenorocită de răceală, mi-a fost dat să văd două exemple de ''AȘA DA!'' în materie de rap și jurnalism, la un interval de aproximativ 20 de minute fiecare.
 E vorba de piesa ''Uniți salvăm'', o colaborare între Big Blunt, Afo și K-gula, piesă ce spre deosebire de majoritatea pieselor de rap care se pretind a fi ''de protest'', nu vorbesc de constelații, chakre, psihedelism migrene sau depresii, ci de o situație reală, ce se întâmplă pe stradă.
 Și în cel de-al doilea caz, o jurnalistă a postului B1 TV a luat atitudine și în ciuda agresivității primatelor turbate de la jandarmerie, a făcut tot posibilul să prezinte adevărul. Mai rar astfel de jurnaliști. Tot respectul meu pentru aceste persoane. Aveți aici piesa și materialul video.

Un comentariu: