marți, 3 iunie 2014

Ea e Roxana

 
Am văzut pe un grup de Facebook o postare de pe un cont fake (cred) al celebrei, faimoasei, haladitei, babardi...ăăă....pseudoviolatei Roxana, una, nu știm noi care. În el, duduia întreba cine are chef să vorbească cu ea pe chat. Am fost interesat să vorbesc cu ea. Dar din păcate nu am reușit. Am înțeles că trebuia să mai adaug 4 prieteni în conversație. Mă rog, ce mi s-a părut straniu e că Roxana are Facebook. Eu sincer să fiu, credeam că are hi5. Oricum, nu o să înțeleg niciodată răutățile care se fac pe seama ei. Nu e o fată așa rea. A făcut sex de 2 ori în viață, e o fată de nota 10 pentru asta. Roxana își poate număra iubiții pe degetele de la o mână. Ceea de în ziua de azi, este o performanță. Probabil sunt 2 din 10 fete in situația asta. În rest, e o fată normală. Când era mică, asemeni oricărei fetițe își dorea să fie prințesă. I-ar fi plăcut să fie Albă-ca-Zăpada. Doar că ar fi ucis 2 pitici, nu am înțeles de ce.
Este pasionată de Roma și de tot ce îneamnă asta, ba chiar are și litera V pe un medalion, la gât. Roxana știe ce vrea de la viață, încă de prin clasa a V-a. Vrea să devină prezentatoare la TV5 Monde. Asta pentru că de când era mică se uita mereu la ''Ceaiul de la ora 5''.

 Roxana ascultă doar muzică bună. Îi place rockul, metal, punk, și alte subgenuri de astea ce implică să dai din plete. Dar și baladele, motiv pentru care fredonează des balada ''Pe umeri pletele-i curg râu'', dar și șlagăre, ''Pletoși, cu pantalonii zoioși'' fiind în repertoriul ei. Piesa lui Florin Chilian, ''10'', îi produce o dublă satisfacție. Deși nu mai e copil, încă mai cântă ''Moș Crăciun cu plete dalbe''. Deși nu este adepta muzicii clasice, îl adoră pe George Enescu, motiv pentru care a făcut apel la Mugur Isărescu să retragă toate bancnitele de pe piață și să o lase doar pe cea cu faimosul compozitor.  Roxana iubește primăvara, luna ei preferată fiind luna mai. Adoră literatura românească, în special fabula ''5 pâini''. Are un micuț animal de companie, un 5ila. Este în majoritatea grupurilor pe Facebook, unul dintre hobbyurile ei este să fie activă în orice grup. De când a aflat că blogul meu a împlinit 5 ani, a vrut să îl cumpere. A fost aleasă de curând imaginea gumei ''5''. Nu este la prima apariție într-o reclamă, a apărut și într-o reclamă la un șampon bărbătesc pentru păr lung și mătăsos. Are și afinități politice, Marean Vanghelie fiind figura ei preferată din politică, sperând ca într-o zi să îi calce pe urme, să îi preia funcția. S-a ținut departe de scandaluri, viața ei amoroasă încăpând cu ușurință într-o Dacie.
 Bineînțeles că Roxana se visează mamă, speră ca într-o zi să aibă triPLETE. Le va răsfăța cât mai bine, le va lăsa părul lung și bogat. Însă asta doar primii 5 ani. Apoi Roxana și-a propus să candideze la președinție, sperând să prindă următorul cincinal. În cazul în care nu va primi măcar 5% din voturile alegătorilor, se va supune (iar) majorității. Însă va emigra în Cinncinnati, Ohio. Cam asta e povestea Roxanei. Eu am plecat. La revedere, sau cum ar spune ea, high 5!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu