miercuri, 15 august 2012

Să mă apuc de blogăreală?!

Mă gândeam să mă apuc de blogging. Nu, nu e o glumă. Chiar vorbesc serios. Mi-a trecut prin cap să mă apuc de blogging. Nu, nu sunt blogger acum. E greu să mă numesc blogger. Eu sunt un nene mic și negru care scrie. Dar blogging-ul e mai mult decât ''a scrie''.  Blogging înseamnă să știi cât de cât să lucrezi în HTML, să ai bun gust astfel încât pagina pe care scrii să aibă un aspect plăcut ochiului, să nu inserezi pe pagină lucruri inutile care aglomerează pagina, să îți promovezi blogul. Adică e a naibii de greu să fii blogger. Sincer să fiu, de multe ori uit de plăcerea mea de a scrie și mă surprind întrebându-mă ce naiba caut eu în lumea asta, a blogging-ului. Nu prea pot fi definit ca fiind blogger. 

Asta pentru că nu am nici măcar nu știu cum trebuie să fiu ca să fiu blogger. Eu scriu. Atât. Mai mediocru sau mai bine, eu scriu. Asta îmi place, asta fac cel mai bine, oricât de prost aș face-o. Într-o perioadă credeam că asta înseamnă blogging, să scrii. Ulterior, mi-am dat seama că nu e suficient să scrii ca să fii blogger. Trebuie să ai ceva de spus, să știi să administrezi o pagină web, să știi să te înțelegi cu cititorul... e destul de complicat.
Seara trecută, vorbeam cu Dicey despre diverse, ajungând astfel la momentul în care mi-a mărturisit că într-o zi ar vrea să înceapă o afacere a sa. Eu l-am felicitat în avans și l-am asigurat că eu nu voi face același lucru. De ce?! Foarte simplu: am citit cărți de afaceri și am văzut ce înseamnă să ai o afacere... asta e o lume pentru cei cu adevărați puternici. Nu e greu să muncești, să strângi bani și să îi investești. Dar nu asta înseamnă o afacere. Acesta e începutul. Ca să păstrezi o afacere trebuie să o administrezi. Ori, pentru asta trebuie să ai un caracter puternic. Nu e suficient să vrei să muncești, ține strict de caracterul tău. Trebuie să ai un caracter puternic, ca să îți asumi responsabilitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu