luni, 23 iulie 2012

Am luat Cambridge-ul... dar rămân în România

Am primit rezultatele examenului Cambridge. Am luat 64 din 100, B2. Din păcate însă, nu am reușit să finalizez la timp o aplicație către guvernul scoțian, iar în Anglia refuz să merg, deoarece trebuie să fac un împrumut bancar. Așadar, rămân în România.
Însă sunt bucuros că am luat Cambridge-ul. Am obținut EXCEPȚIONAL la Writing și READING. Satisfăcător la Speaking și Use of english. Dar spre dezamăgirea mea, la cea mai ușoară dintre probe, la listening, la care mereu obțineam rezultate mari, am obținut cel mai slab punctaj, aproape de slab. E drept, a fost ultima probă, deci probabil că și oboseala își spusese cuvântul. Eu mă simt mândru de mine. Iar voi, vreți-nu vreți, trebuie să mă mai suportați câțiva ani, căci nu părăsesc glia strămoșească încă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu