luni, 2 iulie 2012

E târziu, dar...

Am uitat! V-am mai spus că am început să uit date, lucru destul de frustrant. Iată că și astăzi mi s-a întâmplat. Astăzi este ziua de naștere a celui ce mi-a modelat caracterul, a celui ce mi-a întărit structurile existenței prin opera sa, a celui care mi-a deschis ochii, a celui care a oferit o umbră de valoare percepțiilor mele de adolescent răzgâiat și răzvrătit. Dacă nu ar fi fost Antena 3 nu mi-aș fi amintit!
Așadar, cinste celor de la Sinteza Zilei că am amintit de ziua lui Octavian Paler:


Odihnește-te în pace maestre!


Vă recomand și vouă, dacă tot v-ați propus să savurați vara făcând o călătorie spre universul cărților, să încercați un titlu de Octavian Paler. O să vă recomand ''Viața pe un peron''.
În plus, postarea taciturnă de mâine va fi un omagiu adus maestrului, voi evidenția citatul care m-a fascinat cel mai mult, citat care se regăsește în recomandarea mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu