marți, 17 iulie 2012

Postare taciturnă

[youtube http://www.youtube.com/watch?v=2UXjRpF42ag]

CONNECT-R (Giganții)-Operație pe suflet deschis

Versuri:

Refren: De-aș avea o putere să pătrund în ochii tăi,

Să-ți cunosc interiorul și-ale inimii bătăi,

De-aș fi mereu cu tine...

De-ai fi mereu cu mine!

 1. Indiscutabil, aș face orice! Tot ce-i posibil și imposibil...

L-aș uimi pe David Copperfield să mut Statuia Libertății

Din New York în Moscova, Berlin sau chiar Piața Universității

Aș distruge Zidul Chinezesc, l-aș face mii de bucățele,

Aș crea zgârie-nori ce trec mai sus de stele

Aș rupe vârf de munte și baza coaptă ce-l susține

Doar pentru o nobilă cauză: să fie mereu cu mine

Îmi spui că nu e bine, îți spun mereu ceea ce gândesc

Dar nu-i normal să-ți spun ce simt pentru tine: TE IUBESC!

Moștenesc un dar strămoșesc, acela de a iubi

Iar când ți-o spun mă înjosesc, mă jignesc și plătesc

Pentru că în momentele de despărțire sufăr

Durerile sunt mari și nu au număr

Și stând în fața ta, mă străduiesc să nu clipesc...

Ca nu cumva o lacrimă să-mi curgă încet pe obraz

Ca nu cumva să vezi că sunt la necaz.

De-aș putea să-ți despletesc pânzele inimii

De ai putea pătrunde în ochii mei, nu m-aș mai chinui.

REFREN

2. De-aș avea o putere să pătrund în ochii tăi

Să îți cunosc interiorul și ale inimii bătăi.

De-aș fi o cămașă de noapte să dorm cu tine nopțile

De-aș fi o pereche de mănuși să-ți simt permanent mânuțele...

Te văd, sunt ca o lumânare ce se stinge în vânt

Tu ești flacăra ce m-aprinde și m-alină cu un dulce legământ sfânt

Îți sărut fruntea, năsucul și apoi buzele, dar simt urmele altor buze.

Ridic privirea din pământ și nu știu de ce îmi cer scuze

Într-un timp anost, fără rost, mă simt prost și cred c-o să te pierd

Mă rog la Lună, mă rog la Soare să mi te dea înapoi

Dar repede vin peste mine recile ploi, plin de noroi și întuneric...

Simt cum îmi pierd esența de om puternic,

În mine totu-i frig, am ajuns într-o stare critică, de panică

Sunt la cel mai jos nivel, sper ca totul să fi fost un vis

De o noapte neagră, să mă înșel...

REFREN

3.  Îți privesc ochii, sunt ca două scene

Unde se joacă roluri diferite, parcă din piesele shakespeariene...

Aerul ciudat ce nu-l pot expira,

Parfumul rafinat ce nu-l pot inspira.

Mă situez pe primul loc în dramaticul top al suferinței,

Eternul tău feminin face inutilă aplicarea măștii ignoranței,

Sensibilitate de floare-de-colț, se pare că frumosul și-a ghemuit trupul în existența ta,

Se pare că va trebui să trag la sorți între iubire și persoana ta

Sper ca, bateria instinctului să funcționeze

Și atunci când sufletul va vrea, s-acționeze.

Oricum, un singur lucru este clar:

Spiritual, m-a străpuns ca un fulger!!!

Chip de înger...

REFREN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu