vineri, 6 iulie 2012

Cerințe 1, 4, 5

Când am împlinit 1000 de vizualizări, am oferit posibilitatea cititorilor de a-mi spune ce anume și-ar dori să fac pe blog. Singura persoană care mi-a dat ''porunci'' a fost Doroteea. Acestea au fost (doar 3 dintre ele, următoarele 2 în altă postare):
1. Să îți pui fundal roz măcar pentru o zi.
Am avut, pentru mai multe zile chiar.



Acum l-am scos, pentru că totuși... știu că toți băieții au și o latură feminină, dar eu pe a mea prefer să o las acolo unde este!

4. Să vorbești despre persoana care o stimezi cel mai mult
Și asta am făcut deja... în această postare!.


5.Să îți faci o autodescriere
Sunt mic. Asta este foarte clar. Nu sunt deloc mulțumit de mine. Mă consider perfecționist în ceea ce mă privește, motiv pentru care sunt într-un permanent război cu mine însumi. Nu îmi place deloc de mine. Dar chiar deloc. Cu toate acestea, sunt destul de arogant. Sunt extrem de impulsiv. Dar în același timp și introvertit, astfel încât scăpările nervoase, extrem de dese, mă transformă pe mine în victima lor. Mă atașez ușor de oameni. Sunt un personaj antagonic cu scopuri pozitive de cele mai multe ori. Mă tem de oameni mai mult decât de animale. Îmi plac mult animalele mici. Sunt un paradox. Dacă aș fi avut talent muzical mi-ar fi plăcut să am o trupă punk sau hip hop, care să promoveze pacea într-o manieră agresivă. Sunt agnostic. Asta înseamnă că nu îmi dau cu părerea despre existența divină.Pentru că nu L-am văzut pe Dumnezeu, deci nu pot spune că există, dar tocmai pentru că nu L-am văzut nu pot spune nici că nu există. Pot spune doar că sunt prea mic pentru a-mi da cu părerea despre o problemă atât de importantă. Sunt de părere că sentimentele nu sunt regenerabile. Nu poți iubi sau urî 2 oameni la fel. Odată ce ții la cineva, nu vei mai putea ține la altcineva în același fel.
Sunt îndrăgostit de muzică, deși sunt complet afon. În permanență înregistrez piese de hip hop, dar niciodată nu le postez. Sunt îndrăgostit de natură și urăsc din ficați betoanele. Sunt hedonist, astfel încât am perioade în care fac excese de orice fel. Sunt precum lichidul. Iau forma vasului în care mă aflu. Mă integrez perfect și într-un cerc literar, și într-un cerc de interlopi. Am subiecte comune de discuție cu ambele extreme.
Nu consider că am citit extraordinar de mult, dar consider că am citit ceea ce trebuia. În special îmi plac cărțile cu caracter moralizator, precum Caragiale, Gala Galaction, Moliere, Oscar Wilde etc. Cred foarte mult în horoscop, dar privit ca știință, nu ca ghiceală. Tot mai mult devin imun la părerea pe care și-o formează oamenii despre mine, mai interesat fiind să mă simt eu bine în pielea mea și să nu regret nimic din ceea ce fac. Îmi place să scriu. Sunt ca un copil mare. Pot continua până dimineață, dar cred că deja v-ați făcut o idee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu