duminică, 20 mai 2012

Fac din noapte zi...

După cum era și normal, nu puteam să nu povestesc despre seara trecută... A fost ceva de-a dreptul magistral. Pur și simplu, Cedry2k și Carbon s-au născut pentru scenă și hip-hop... ba nu, scena și hip-hopul au fost inventate pentru ei. Showul a început undeva pe la ora 00:00. Încă din clipa în care a intrat Cedry2k, așa cum era de așteptat, atmosfera s-a încins. Cedry2k și Carbon au interacționat uimitor cu fanii. Timpul efectiv parcă stătea în loc... efectiv nu știu cât timp a durat concertul. ''Pentru omul meu, Petre Țuțea... susținem adevăratele valori ale României'', ''Mâinile în aer cine crede'' sau favorita mea, ''Urăsc faima din toată inima'', strigări ale lui Cedrea care au înnebunit fanii. Carbon era extrem de obosit, căci lucrează la noul său album, așa că i s-a întâmplat să uite un vers... însă a compensat printr-un monolog adresat publicului, spre amuzamentul lui Cedrea care încerca să îl oprească din vorbit (m-am convins de faptul că nu doar la rap are flow Carbon, ci și la vorbă). Apoi, am făcut poze cu ei... întâi cu Carbon, căci pe Cedry2k nu îl găseam nicăieri. Super de treabă... un tip foarte volubil, foarte amuzant. Apoi, desigur fac și poza cu Cedry2k. Fix în momentul în care făceam poza, bodyguardul a început să îi care pumni unui tip care aruncase cu o sticlă. Pe sistemul ''bodyguardul se bate și bloggerul face poze cu Cedry2k''. Vă dați seama ce reacția am avut când odată cu blițul aparatului aud cum se sparge o sticlă!!!
Per total, a fost o seară mega nebună. Ideea e că am mai întârziat prin oraș, astfel încât am ajuns acasă pe la 04:30, oră la care m-a prins o ploaie. Și după cum deja știți, ador să mă plimb prin ploaie... dar să fac asta la 04:30 dimineața, după o noapte nebună, nebună este echivalentul unui câștig la loterie pentru mine...
Am adormit pe la 06:00, m-am trezit pe la 11:00, am făcut teme până la 14:00... apoi am încărcat pozele pe Facebook. Cine vrea să le vadă le găsește acolo. FB meu îl găsiți în sus, în colțul din dreapta. Acolo sub căsuța de abonare...
BYE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu