miercuri, 16 mai 2012

Melcul Bob

Probabil că vă amintiți când am spus în postările anterioare bucuriile pe care mi le provoacă unele lucruri extrem de banale. Unul dintre acestea este un joculeț pe calculator. Pueril, imatur, simplu și vesel, cu un personaj ușor prostuț, simpatic și... foarte plimbăreț... melcul Bob. Am descoperit acest joc săptămâna trecută, și de atunci îl tot joc. Are un grad de dificultate mediu, și este extrem de ingenios. M-am pomenit astăzi, vorbind cu părinții mei despre lecțiile la istorie, că aș vrea să pun mai mult bază pe melcul Bob...adică pe voievozi! Melcul Bob s-a strecurat în creierașul meu și îmi provoacă zâmbete doar când îi pronunț numele. Vă recomand cu căldură acest joculeț, pe care îl găsiți tastându-i numele pe Google. Distracție plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu