miercuri, 9 mai 2012

Leapșă sportivă

Iată că a venit momentul ca blogul meu să primească prima sa leapșă. Am primit de la Cosmin o leapsă a cărei temă este sportul. În continuare o să vedeți cât de activ din punct de vedere fizic nu sunt sunt eu. Citiți în continuare, și nu îmi urmați exemplul, ba chiar din contră, încercați pe cât posibili să fiți activi.
1. Faceţi mişcare în fiecare zi?
Până la școală, vreo 10 minute de mers lejer. Mai multă mișcare fac în timpul orelor sau când stau în pat, căci nu pot sta locului și dau din picioare în permanență. Însă până acum vreo lună făceam mișcare zilnic.
2. Ce sporturi practicaţi şi cât de des?
Prin clasa a XII-a am făcut înnot (e drept, doar vreo două luni). Pe timpul vacanței dintre clasa a IX-a și a X-a făceam kickboxing. Era o modă pe atunci. Am mai făcut până acum o lună câteva luni de sală. Însă cea mai mare performanță sportivă este că am reușit, cu un program de exerciții improvizate de mine, să slăbesc 20 de kilograme în vreo 4 luni. Dietă, exerciții fizice cu dificultate redusă-medie, plus alergare. Însă de ceva timp, nu mai practic nimic, nici măcar gaming, dacă poate fi numit sport. Însă mă plimb destul de mult. De fapt, nu am și nici nu voi avea în secolele următoare permis de conducere. Iar mijloacele de transport îmi provoacă migrene. Așadar, prefer să merg pe jos, oricât de mult.
3. Dacă ar fi să facem o întâlnire sportivă (şi blogosferică) la ce meciuri v-aţi băga?
Darts se pune? Acum pe bune, sunt un jucător înfiorător, indiferent de ce joc sportiv vorbim. Nici la biliard nu excelez. Probabil că m-aș băga la orice, de dragul amuzamentului. Însă să nu se mire nimeni dacă o să mă accidentez. E risc să îmi rup glezna și dacă joc table!

Leapșa o dau tuturor. Oricine citește și dorește să o preia. Cei cu blog pe blogul lor, cei fără într-un comentariu aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu